تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

شما حتی می توانید از آن برای پست های دیجیتال استفاده کنید
اگر پیش از این نمی دانستید، سامسونگ و LG دو شرکت بزرگ در کره هستند که همیشه رقابت آن ها در نهایت به  چالش های بسیاری منجر خواهد شد. به عنوان مثال، اگر LG قرار بود تا به عرضه ی یک تلویزیون 100 اینچ 4K بپردازد، شما می توانید مطمئن باشید که سامسونگ چند هفته بعد به دنبال آن به عرضه ی یک تلویزیون 101 اینچی میپردازد. این نباید برای کسی جای تعجب داشته باشد، که ببینند چندین ماه پس از اینکه سامسونگ به عرضه ی یک یخچال با تبلت جاساز شده بر روی آن پرداخت، LG نیز به ارائه ی یک نسخه ی مخصوص به خود پرداخته است.


در حالی که Tizen-Powered Family Hub سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 21.5 اینچی بود، یخچال هوشمند LG دارای یک صفحه نمایش لمسی هوشمند 29 اینچی می باشد. این صفحه نمایش به یکی از دوشاخه های Intel USB متصل شده و این دستگاه را به یک تبلت با ویژگی ویندوز 10 تبدیل می کند که با داشتن Cortana کامل میشود. شما قادر خواهید بود تا هر کاری که همیشه انجام می دادید را به کمک این تبلت انجام دهید.


همانند محصول قبلی LG ، صفحه نمایش هوشمند آن نیمه شفاف است، و به شما اجازه می دهد تا آن چه که در درون یخچال شما وجود دارد را بدون باز کردن در یخچال ببینید. در این حالت، شما می توانید با ایجاد دستکاری در نرم افزار به اضافه کردن چند لایه ی پوششی در دید خود بپردازید. شما می توانید از آن ها به منظور شناسایی غذاهایی استفاده کنید که بدون گلوتن هستند، و یا می توانید تعیین کنید که محصولات روزانه ی خود را در کدام قسمت از یخچال قرار دهید. همچنین یک بلندگوی بلوتوث نیز وجود دارد که در قسمت بالایی طبقه بندی اصلی قرار داده شده است، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا شما قادر خواهید بود تا در زمان بسته شدن در، صدای یخچال را بشنوید یا خیر.


LG طبیعتا، در مورد قیمت و یا موجود بودن آن نظری را ارائه نداده است، اما می توانیم حدس یزنیم که در آینده ی نزدیک به بازار آمده و از هزینه ی بالایی برخوردار است. با در نظر گرفتن Family Hub سامسونگ که برای شما 4000 دلار هزینه دارد، ما تصور می کنیم که محصول LG نیز برای بیشتر ما بسیار گران قیمت باشد. اما این مسئله بدین معنا نیست که دیگران نمی توانند تبلت ویندوز 10 خود را با یک چسب داغ به در یخچال خود بچسبانند!







دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه کامپیوتر ویندوز 10 خود را به یک نقطه اتصال Wi-Fi تبدیل کنید