موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

در دورهمی مطبوعاتی کوچکی که در منهتن، تنها یک هفته قبل از رویداد بزرگ Galaxy Note 9 در بروکلین برگزار شد، سامسونگ تبلت جدید Galaxy Tab S4 را معرفی کرد. سامسونگ این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده تا در مسیر بهره‌وری و فعالیت بیشتر قرار گیرد.
Tab S4 دارای صفحه‌نمایش Super AMOLED در ابعاد ۱۰.۵ اینچ (2560 در1600) همراه با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. حاشیه‌های آن بسیار نازک‌تر از تبلت‌های قبلی سامسونگ است، این بدان معنا است که دکمه‌ی Home ندارد. از دیگر ویژگی‌های آن اسکن عنبیه و چهره برای احراز هویت در قفل‌گشایی است.
تبلت جدید با دو حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس است که به ترتیب ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار قیمت دارند. قلم S Pen آن هم در این بسته‌بندی جدید قرار دارد و همانند iPad Pro شامل چهار اسپیکر است که به گفته‌ی این شرکت توسط AKG بهینه شده‌اند.
سامسونگ وعده‌ی عمر باتری بیش از ۱۶ ساعت را داده است. فروش Tab S4 از ۱۰ آگوست آغاز می‌شود. علاوه بر موارد گفته شده، مدل‌هایی با اتصال LTE هم در دسترس قرار می‌گیرند. این دیوایس از طریق Verizon ،Sprint و US Cellular عرضه می‌شود. دیوایس جدید در دو رنگ سیاه و سفید ارائه می‌شوند و پیش‌فروش آن‌ها از اول آگوست شروع شده است.
Tab S4 سیستم‌عامل Android 8.1 Oreo را اجرا می‌کند، شامل ۴ گیگابایت RAM است و با نسل قبلی پردازنده‌های Snapdragon 835 وارد بازار می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه