موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور

سامسونگ که چند روزی می شود دو گوشی سطح بالای خود یعنی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس را عرضه کرده، حالا یک تبلت جدید و سطح بالا را نیز برای ورود به بازار آماده می کند. این شرکت کره ایGalaxy Tab S2  را در دو مدل 8 و 9.7 اینچی معرفی کرد.
به غیر از تفاوت سایز صفحه نمایش، این دو تبلت تقریباً از مشخصات یکسانی بهره می برند. هر دو تبلت از نمایشگری Super AMOLED با وضوح 2048×1536 برخوردارند. پردازنده هشت هسته ای بکار رفته در این دو مدل نیز یکسان بوده و شامل یک خوشه چهارهسته ای 1.9 گیگاهرتزی و یک خوشه چهارهسته ای دیگر با سرعت 1.3 گیگاهرتز می شود.


هر دو مدل از 3 گیگابایت رم بهره برده و از کارت های حافظه نیز پشتیبانی می کنند. مدل 9.7 اینچی در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده و مدل 8 اینچی تنها در نسخه 32 گیگابایتی قابل خرید خواهد بود. اندروید 5 آبنبات چوبی، دوربین 8 مگاپیکسلی و 2.1 مگاپیکسلی نیز در هر دو مدل وجود خواهد داشت. امکانات ارتباطاتی رایج مانند بلوتوث، وای فای، GPS، GLONASS و شبکه های LTE نیز در این دو مدل ارائه شده است.
نسخه وای فای مدل 9.7 اینچی با ظرفیت 32 گیگابایت 499 دلار قیمت داشته و مدل 8 اینچی با ظرفیت 32 گیگابایت نیز 399 دلار قیمت خواهد داشت. هنوز مدل های LTE این تبلت قیمت گذاری نشده اند، اما در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد آنها منتشر خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا سامسونگ هفته آیندهGalaxy Tab S2 را عرضه می کند؟