موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

تبلت مدل MediaPad T2 10.0 Pro محصول جدید کمپانی هووآی رسما معرفی شد. این مدل همانند مدل MediaPad T2 10.0 می باشد و برای علاقه مندان در نمایشگاه سالانه الکترونیک CES لاس وگاس به عرضه درخواهد آمد. این دو تبلت در ظاهر به هم شبیه می باشند اما احتمالا ویژگی های فنی تا حدودی متفاوت خواهند داشت.
 MediaPad T2 10.0 Pro ضخامتی 5/8 میلی‌متری دارد و وزن آن هم 495 گرم اعلام شده است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این محصول را در واقع می‌توان جانشین جدید تبلت T1 دانست که سال گذشته معرفی شده بود.
تبلت MediaPad T2 10.0 Pro احتمالا مدل ضعیف‌تر شده مدیاپد M2 است. این محصول مجهز به صفحه نمایشی 10.1 اینچی بوده و رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل می باشد. صفحه نمایش از نوع IPS بوده و پردازنده مرکزی آن اسنپدراگون 615 است. این چیپ شامل هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 بوده که فرکانس کاری هر کدام از این هسته‌ها نیز بر روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم پردازشی این دستگاه 2 یا 3 گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن هم 16 یا 32 گیگابایت اعلام شده که البته کارت حافظه جانبی آن تا  128 گیگابایت قابل افزایش است. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک فلاش ال‌ای‌دی هم قرار گرفته و دوربین جلو آن 2 مگاپیکسلی تعبیه شده که می‌توان از آن برای گرفتن عکس سلفی یا برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد. باتری تبلت ظرفیتی 6660 میلی‌آمپری خواهد داشت. سیستم عامل این دستگاه اندروید 5.1 Lollipop است.
هنوز قیمت رسمی این تبلت به صورت رسمی اعلام نشده است اما طبق بررسی ها مدل‌هایی از این تبلت که از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌شود که قطعا  قیمت بیشتری نسبت به مدل پایه خواهند داشت. ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده این تبلت در اروپا حدود 280 یورو برای مدل معمولی و 350 یورو برای مدل LTE خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از تبلت هوآویMediaPad M2 در فرانسه