سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

همانطور که می‌دانید، اکتبر گذشته Microsoft از کامپیوتر همه کاره‌ی Surface Studio  و به طور همزمان در همان هفته شرکت Apple نیز از MacBook Pros رونمایی کردند. کامپیوترهای Surface قابلیت استفاده از نمایشگر را در حالت خوابیده داشته تا آن را به یک محیط عالی برای طراحان و نقاشان جهت خلق هنرشان تبدیل نماید. حال شرکت Dell نیز همین ایده را در پیش گرفته و چنین قابلیتی را با نمایشگر جدید در محصولی مشابه با Surface، با نام Canvas به کاربران ارائه داده است.
اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها که جالب توجه است اینکه بر خلاف Studio این محصول یک کامپیوتر نیست. در عوض، آن چیزی شبیه به یک تبلت غول پیکر Wacom است و در اصل یک نمایشگر ۲۷ اینچی تخت با ۱۸/۵ پوند وزن و رزولوشن 2560×1440 پیکسل می‌باشد که می‌توانید آن را بر روی میز کارتان قرار داده و با اتصال آن به یک کامپیوتر از آن برای نقاشی، انیمیشن و یا هر کاری که می‌توان با یک قلم stylus انجام داد، استفاده کنید.
این تبلت دارای یک پایه است که آن را سرپا نگه داشته و تا زاویه ۴۵ درجه، البته نه به اندازه‌ی Studio، قابل تبدیل می‌کند. Canvas درست مانند کنترلر Dial Surface Studio از یک کنترلر درکنار قلم stylus برخوردار است که به صورت مستقیم بر روی نمایشگر قرار داده می‌شود. عملا هر دو از ظاهر و عملکردی یکسان برخوردارند و دقیقا در هر اپلیکیشنی که Dial قادر به ارائه امکانات در آن است، اپ Canvas نیز به ارائه‌ی سرویس می‌پردازد. همچنین مانیتور Canvas  از یک صفحه‌نمایش شارپ، پوشیده شده با Gorilla Glass ضد تابش خیره‌کننده بهره می‌برد.

برچسب هاDell Canvas
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Dell صفحه‌نمایش ۳۲ اینچ ۵ هزار دلاری UHD خود را رونمایی کرد