موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر

بالاخره لحظه ای که طرفداران تبلت های سرفیس انتظارش را می کشیدند فرا رسیده و مایکروسافت جانشین تبلتSurface Pro 3  را معرفی کرد. سرفیس پرو 4 باریک تر، سبک تر و قدرتمندتر از نسل قبلی بوده و این کمپانی ردموندی تغییراتی زیادی را نسبت به مدل قبلی در سرفیس پرو 4 ارائه کرده است.
در مدت زمانی که مایکروسافت لپ تاپ هیبریدی Surface Pro 3 را عرضه کرد تا به الان، اپل آیپد پرو، لنوو IdeaPad Miix 700 و توشیبا Satellite Radius 12 را معرفی کردند که همگی دستگاه های هیبریدی بسیار خوبی هستند.
اگر احساس می کنید سرفیس پرو 4 چیز جدیدی ندارد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به Surface Book که به همراه این لپ تاپ هیبریدی معرفی شد، بیندازید.


نسخه چهارم Surface Pro از تاریخ 7 اکتبر برای پیش سفارش و در تاریخ 26 اکتبر بصورت عمومی روانه بازار شده و قیمت آن از 899 دلار شروع می شود.

طراحی سرفیس پرو 4


طراحی Surface Pro 4 تغییرات اندکی را به خود دیده و ماهیت اصلی اش را حفظ کرده است. مایکروسافت ضخامت حاشیه صفحه نمایش 12.3 اینچی مدل جدید را کاهش داده و این باعث می شود با حفظ ابعاد سرفیس پرو 3، فضای کاری بیشتری داشته باشید.
وضوح تصویر این صفحه نمایش اکنون به 2736 در 1824 پیکسل ارتقا یافته و تراکم پیکسلی 267 ppi را ارائه می دهد. همچنین نسبت تصویر این صفحه نمایش 3:2 باقی مانده که نسبت به نمایشگرهای16:9  فضای عمودی بیشتری را ارائه می دهد.

مشخصات فنی سرفیس پرو 4


مایکروسافت نسل جدید لپ تاپ سرفیس پرو را در دو مدل و شش کانفیگ مختلف عرضه کرده است. پنج مورد از این شش کانفیگ با پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل ارائه شده و می توان میزان حافظه داخلی و رم را مشخص کرد. همچنین یک نسخه از Surface Pro 4 با SSD یک ترابایتی نیز ارائه خواهد شد که فعلاً حرفی درباره قیمت آن زده نشده است.

کانفیگ ها به همراه قیمت هایشان:

• 128 GB 6th Generation Intel® Core™ M3 with 4 GB of RAM $899 ERP
• 128 GB 6th Generation Intel® Core™ i5 with 4 GB of RAM $999 ERP
• 256 GB 6th Generation Intel® Core™ i5 with 8 GB of RAM $1,299 ERP
• 256 GB 6th Generation Intel® Core™ i7 with 8 GB of RAM $1,599 ERP
• 256 GB 6th Generation Intel® Core™ i7 with 16 GB of RAM $1,799 ERP
• 512 GB 6th Generation Intel® Core™ i7 with 16 GB of RAM $2,199 ERP
به گفته مایکروسافت در مدل مجهز به پردازنده Core i5، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 8 گیگابایت رم عمر باتری 9 ساعته را شاهد خواهید بود.

لوازم جانبی سرفیس پرو 4


تبلت های سرفیس مایکروسافت همواره از لوازم جانبی مختلفی بهره مند بوده اند و سرفیس پرو 4 نیز از این امر مستثنی نیست. نارضایتی های موجود در مورد Type Coverها این انتظار را ایجاد کرد که مایکروسافت از تایپ کاور(صفحه کلید قابل اتصال) کاملاً جدیدی رونمایی کند که شباهت هایی با چیزی که به همراه تبلت IdeaPad Miix 700 لنوو ارائه می شود، داشته باشد. اما مایکروسافت تنها بهبودهایی را بر روی تایپ کاورهای فعلی انجام داده است.
این تغییرات شامل نور پس زمینه دکمه ها و همچنین عملکرد نرم تر کلیدها می شود. تایپ کاور جدید اکنون از یک تاچ پد 40 درصد بزرگتر بهره می برد. اما خبر خوب اینکه این تاپ کاور برای کاربران سرفیس پرو 3 نیز قابل استفاده می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاملترین مقایسه مایکروسافتSurface Pro 4 در برابر Surface Book