کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۵ ارديبهشت

درآمدهای اخیر سونی حقیقت ساده‌ای را نشان می‌دهند: Kaz Hirai، مدیرعامل سابق، این شرکت را در شرایط خوبی ترک کرد. در سال مالی قبل این شرکت تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸، سونی ۸۵۴۴ میلیارد ین (۷۸.۱ میلیارد دلار) و سود عملیاتی ۷۳۴.۹ میلیارد ین (۷.۷ میلیارد دلار) به دست آورد. رقم دوم پیشرفت بزرگی برابر با۲.۶ میلیارد دلاری است که این شرکت در گزارش درآمدی قبل موفق به کسب آن شده بود.
به هر حال این رشد قابل انتظار بود: در سال مالی قبل، کسب‌وکار دوربین تصویربرداری سونی به خاطر زمین لرزه‌ی Kumamoto دچار نوسان شدیدی شده بود. و اما حالا این بخش مهم تجدید حیاتی کامل یافته است.
بدون تردید سهم بزرگی از موفقیت سونی مرتبط به PlayStation است. این شرکت در سال مالی ۲۰۱۷، ۱۹ میلیون کنسول فروخت که کمتر از ۲۰ میلیون کنسول فروش رفته در سال ۲۰۱۶ بود. این افت فروش، از جهتی قابل توجه است، چراکه PS4 به سرعت به پنجمین سالگرد تولدش نزدیک می‌شود.
PS4 تاکنون ۷۶ میلیون فروش داشته است و به زودی PS3 را پشت سر می‌گذارد. این در حالی است که PS3 هفتمین سال فروش خود را پشت سر می‌گذراند. واحد بازی سونی ۱۷۷.۵ میلیارد ین (نزدیک ۱.۶ میلیارد دلار) سود برای این دوره نصیب شرکت کرده است که بیشتر از هر بخش دیگر بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه