تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

اثبات شده است که ساختن چیزی که سازگار با تقاضاهای DRM در هالیوود باشد، بسیار گران قیمت است.
اگر با Kaleidescape آشنایی داشته باشید، به احتمال زیاد به دلیل رقابت بلندمدت چندین ساله ی شرکت با انجمن کنترل کپی دی وی دی، به منظور فروش سرورهای مربوط به فیلم هایی با دیسک های فشرده است که آن را میشناسید. پس از یک دهه کشمکش قانونی، این احزاب در کنار موافقت نامه ای با یکدیگر به توافق رسیدند که به شکل تاثیرگذاری به نابود کردن ویژگی کپی کردن دی وی دی ها منجر شد. حالا پس از تلاش به منظور تولید Jukeboxe های گران قیمت Blu-ray و خدمات دانلود فیلم با کیفیت بالا که با تقاضاهای محافظت از کپی در هالیوود به جای مخالفت با آن ها، سازگار باشد، این شرکت در حال بستن درهای فعالیت خود می باشد.
صحبت این تعطیلی، دیشب از طریق یک پست در  انجمن برای صاحبان این دستگاه، به بیرون درز پیدا کرد و امروز، مدیر مسئول آن Cheena Srinivasan آن را در یک مصاحبه با CEPro تاییدکرده است. با توجه به پست صورت گرفته در انجمن، درهای این شرکت بسته شده و تمامی کارکنان بلافاصله اخراج شده اند. در یک مصاحبه، Srinivasan گفته است "من دعا میکنم که یک خریدار به زودی پیدا شود"، تا تکنولوژی بتواند ادامه پیدا کند، و همچنین گفته است یک تیم کوچک SWAT باقی مانده اند تا کارهای باقی مانده را انجام داده و به درخواست مشتریان رسیدگی کنند. هنوز مشخص نیست که این چه معنایی دارد، اما ما تلاش کردیم تا با Kaleidescape برای کسب جزئیات بیشتر تماس بگیریم.
از آن جایی که Kaleidescape بر روی بازار سطح بالا تمرکز کرده بود، به منظور پذیرش از جانب بخش بزرگی از هر بازار تجاری، قیمت های آن نیز بسیار بالا بود (پخش کننده ی فیلم 4K Strato با قیمت 3495 دلار بدون هارد درایو آغاز می شده است، و زمانی که ما با بنیان گذار آن در سال 2005 مصاحبه کردیم، این سیستم از قیمت 27000 دلار آغاز می شد). همچنین مدیرعامل آن گفته است که این شرکت منابع خود را به منظور ساختن سیستم های فیلم قابل دانلود مصرف کرده است. حالا آن ها در حال خاموش کردن چراغ های خود درست در زمانی هستند که پلتفرم های 4k, HDR و صداهای محیطی در حال ارائه ی یک ویژگی جدید برای دوستداران ویدیویی هستند.

برچسب هاJukeboxeKaleidescape
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بریتانیا برای ایجاد پهنای باند فوق سریع فیبر‌نوری، ۱ میلیارد پوند سرمایه‌گذاری می‌کند