موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

OnePlus تائید کرد گوشی‌های هوشمند آینده‌ی آن، OnePlus 6T، مجهز به حسگر اثر انگشت بر روی نمایشگر خود خواهند بود. طبق گزارش CNET، این شرکت پیاده‌سازی فناوری با عنوان "Screen Unlock" را آغاز کرده است. کاربران تلفن همراه در طی روز چندین بار گوشی خود را از حالت قفل خارج می‌کنند و Screen Unlock تعداد مراحل تکمیل این عمل را کاهش می‌دهد. با اضافه کردن این قابلیت به دیگر گزینه‌های باز کردن نمایشگر، همچون Face Unlock، کاربران گزینه‌های مختلفی برای باز کردن نمایشگر به شیوه‌ای که برای آن‌ها مناسب‌تر است، روبه‌رو خواهند شد.
هفته‌ی گذشته، درز اطلاعاتی از OnePlus 6T این ویژگی را تائید کرده بود. خبر هفته‌ی قبل این را هم روشن کرده بود که 6T خیلی شبیه به Oppo F9 خواهد بود، بنابراین ناچ گنجانده شده در OnePlus 6 به طور قابل ملاحظه‌ای کوچک‌تر می‌شود. از دیگر خبرهای لو رفته مربوط به T-Mobile است که گفته شده OnePlus 6T را در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش می‌رساند.
روش کار حسگر جدید به این شکل است که نمایشگر قسمتی که انگشت کاربر بر روی آن قرار می‌گیرد را روشن می‌کند، سپس دستگاه، اثر انگشت را از بخش زیرین صفحه‌نمایش می‌خواند. این فناوری تنها بر روی گوشی‌های OLED قابل اجرا است، LCDها به اندازه‌ی کافی برای این کار نازک نیستند. در گزارش CNET آمده، اضافه کردن تمامی اجزا و قطعات مورد نیاز سبب شده 6T، به اندازه‌ی ۴۵ میلی‌متر نازک‌تر از OnePlus 6 باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه