ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران با اعلام ورود اتوبوس‌های هوشمند به ناوگان حمل‌ونقل گفت: این اتوبوس‌ها مجهز به اینترنت و کتابخانه‌ی دیجیتال هستند و در حال حاضر به صورت پایلوت در چند اتوبوس انجام شده است.
پیمان سنندجی گفت: از 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوسی که در تهران است، برابر آمار و ارقام بیش از 50 درصد از این اتوبوس‌ها فرسوده هستند و عمرشان بیش از 10 سال است.
وی با بیان اینکه از سال 89 به بعد هیچ اتوبوسی از سوی دولت تحویل سازمان اتوبوسرانی نشده است، گفت: امسال و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری تهران به تنهایی 80 دستگاه اتوبوس را وارد ناوگان عمومی کرده است. اما نیاز شهر تهران بیش از 3 هزار دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان موجود است.
سنندجی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ی پنج ساله‌ی دوم شهرداری تهران باید 9 هزار اتوبوس در تهران داشته باشیم و به همین دلیل موضوع سرمایه‌گذاری از طریق به خصوصی در دست پیگیری است تا حداقل بخشی از کمبود ناوگان را تامین کنیم.
وی گفت: بر اساس نوسازی که از مهر ماه آغاز شد، اتوبوس‌های جدیدی را به مناطق 16، 17، 18 وارد کردیم.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره‌ی هوشمندسازی اتوبوس‌ها گفت: در این زمینه به زودی اتوبوس‌های هوشمند وارد ناوگان خواهد شد. در این نوع اتوبوس‌ها مواردی از جمله موضوعات اینترنت، کتابخانه‌های دیجیتال و اعلام صوت و سیستم‌های تصویری ایستگاه‌ها نصب خواهد شد و در حال حاضر سه دستگاه اتوبوس به این سیستم‌ها نصب شده‌اند و به زودی تعداد بیشتری از اتوبوس‌ها به این سیستم ها مجهز می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه