نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده قصد دارد مرورگر اج خود را برای واقعیت مجازی توسعه دهد. توجه به نظرتوسعه دهندگان، استاندارد WebVR گام بزرگی در زمینه گرافیک وب خواهد بود.
در کمپانی مایکروسافت WebVR را یکی از مولفه های تاثیر گذار در برنامه ها و دستگاه ها به حساب می آورند. به گفته تحلیلگران بازار وب، این کمپانی با این گام نیز نمی تواند تعداد کاربران مخاطب مرورگر اج را افزایش دهد. همچنین به نظر آن ها WebVR محبوبیت قابل توجهی به دست نخواهد آئرد زیرا اولا که قیمت دستگاه های واقعیت مجازی آن بالا است و ثانیا این برنامه از دستگاه های کمی پشتیبانی خواهد کرد.زیرا در حال حاضر مرورگر هایی با پشتیبانی از وب وجود دارد برای مثال فایر فاکس، اپرا و کروم ... مخطبان زیادی را به خود اختصاص داده اند.
در هنگام تبلیغات تغییرات مرورگر های اج، مایکروسافت هیچ توضیحی در مورد پشتیبانی از دیگر دستگاه ها همچنین نسخه مرور گر برای تلفن همراه عنوان نکرده است. البته اگر این موضوع برای گوشی ها قابل دسترس نباشد باید گفت پروژه با شکست مواجه خواهد شد زیرا در حال حاضر گوشی هایهمراه نقش مهمی را در بازار خدمات از جمله بازی ها ایفا می کنند.

برچسب هاMicrosoftWebVR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها