ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي

به گزارش فارس، درآمدهای واریزی وزارت ارتباطات به خزانه در ردیف‌های درآمد مالکیت دولت در بخش ICT، حق امتیاز شبکه و جریمه تعهدات و حق‌السهم رگولاتوری بیش از میزان هدف‍گذاری شده در سال ۹۶ محقق شده اما در سایر ردیف‌ها کمتر از برنامه محقق شده است.
در گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد دستگاه‌ها در سال اول برنامه ششم توسعه، درآمدهای واریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خزانه‌داری کل کشور حاصل از حق امتیاز، خسارت و جریمه عدم انجام تعهدات آمده است.
طبق این گزارش وزارتخانه در دو مورد درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات حق امتیاز شبکه و جریمه انجام تعهدات و درآمد حاصل از حق‌السهم سازمان بیشتر از میزان مصوب عملکرد داشته و در سایر ردیف‌ها کمتر از درآمد مصوب را محقق کرده است.
درآمد سایر ردیف‌ها کمتر از میزان مصوب محقق شده که به شرح زیر است:
درآمد حاصل از خدمات عمومی اجباری روستایی، درآمد حاصل از نامبرینگ شماره گذاری مخابراتی، بدهی معوقه اپراتورهای مخابراتی، درآمد حاصل از خدمات مخابراتی حق استفاده از فرکانس رادیویی، درآمد حاصل از افزایش قیمت هر پیامک، درآمد حاصل از ورودی موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی و سایر منابع حاصله و درآمد حاصل از فروش و عرضه فعالیت‌های فضایی و اعطای مجوزهای فضایی که این موارد کمتر از اعتبار مصوب عملکرد داشته‌اند.
همچنین در ۲ ردیف عنوان درآمد حاصل از سایر جرایم و خسارات و درآمد حاصل از فروش اموال غیرمنقول وزارت ارتباطات نیز مصوب و عملکردی گزارش نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه