ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

پیرو همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با نمایشگاه GIST ترکیه و طی مذاکرات صورت گرفته، این نمایشگاه پیشنهاد ویژه‌ای را برای فعالان عرصه بازی‌ساز در ایران در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، براساس توافقات صورت گرفته حداکثر ۵ شرکت‌ بازی‌ساز ایرانی می‌توانند با تخفیف 50 درصدی به جای پرداخت مبلغ ۱۴۰۰ یورو، با پرداخت ۷۰۰ یورو یک غرفه ی ۶ متری را تهیه کنند.
لازم به ذکر است این غرفه ها در بخش بازدید عمومی (B2C) نمایشگاه خواهند بود و بازی‌سازان ایرانی امکان نمایش و معرفی بازی خود به عموم را خواهند داشت. با توجه به شرایط ویژه ی این نمایشگاه و محدودیت در تعداد غرفه‌ها، صرفا آن دسته از بازی‌سازان ایرانی امکان بهره‌مندی از شرایط فوق‌الذکر را خواهند داشت که شرایط ذیل را احراز نمایند:
دارای حداقل یک بازی (حتی المقدور جدید الانتشار) منتشر شده در خارج از ایران باشند و یا دارای حداقل یک بازی آماده ی انتشار در خارج از ایران باشند. بازی‌سازان می‌بایست مراحل بومی‌سازی (localization) بازی مذکور را تا پیش از شروع نمایشگاه به اتمام برسانند.
نمایشگاه GIST از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ بهمن در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و کلیه ی هزینه‌های شرکت در این نمایشگاه بر عهده بازی‌سازان خواهد بود. افراد علاقه‌مند درخواست خود را با ذکر اطلاعات زیر حداکثر تا تاریخ ۲۰ آذر ماه به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال نمایند:
نام و نام خانوادگی
شماره تماس (شماره موبایل)
نام شرکت
نام مدیرعامل شرکت

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه