کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

بر طبق گزارش Ming-Chi Kuo، تحلیلگر KGI Securities بهبود مداوم تخمین‌ها نسبت به iPhone X به خاطر بهبود بالاتر از انتظار تولید آن از زمان راه‌اندازی دستگاه است و نه مرتبط با ضعف تقاضا. به گفته‌ی Kuo که اغلب اطلاعات دقیقی از زنجیره‌ی تامین Apple را به اشتراک می‌گذارد، موضوع تولید iPhone X در هفته‌های اخیر "به دقت مورد توجه بوده است"، در حال حاضر Foxconn روزانه 450 تا 550 هزار دستگاه تولید می‌کند که افزایش چشمگیری را نسبت به تعداد 50 تا 100 هزار دستگاه در طی یک یا دو ماه نشان می‌دهد.
وی اضافه می‌کند، دو تنگنای اولیه برای تامین قطعات iPhone X تا حد زیادی برطرف شده است و شرکت Career به سرعت در حال ساخت این قطعات است تا زمان از دست رفته را جبران کند؛ پس از اینکه Murata قادر به فراهم کردن قطعات آنتن LTE، آن طور که برنامه‌ریزی شده بود نبود. همین طور LG Innotek و Sharp به دنبال محصولات بهتر برای ماژول پروژکتوری دات در دوربین TrueDepth هستند.
در نتیجه‌ی بهبود تولیدات، Kuo معتقد است که فروش iPhone X در سه ماهه‌ی چهارم می تواند 10 تا 20 درصد بالاتر از چیزی برسد که وی قبلا برآورد کرده بود. این شتاب بدان معنا است که Kuo پیش‌بینی می‌کند فروش iPhone X در سه ماهه‌ی اول 2018 در مقایسه با سه ماهه‌ی چهارم، برابر یا کمی پایین‌تر باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه