ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ دي

محمدطاهر فاضلی، مدیر کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران، در مورد صدور مجوز برای استارتاپ‌ها و همچنین کسب‌وکارهای نوپا اظهار داشت: اتحادیه‌ی فضای مجازی بعد از انجام انتخابات در مرداد ماه سال جاری، نزدیک به یک ماه است که شروع به فعالیت کرده است. اولین اقدام اتحادیه ایجاد یک ساختار مناسب برای ایجاد بخش استارتاپ‌ها است تا بتواند به صورت تخصصی به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین مجوز صادر کند.
او در ادامه با بیان اینکه تمامی امور در بخش کسب‌وکارهای نوین توسط اتحادیه‌ی فضای مجازی انجام خواهد شد اظهار داشت: نظارت بر کسب‌وکارهای نوین، صدور مجوز و دیگر اقدامات مربوط به این بخش مربوط به اتحادیه‌ی فضای مجازی خواهد بود.
محمد طاهر فاضلی افزود: طبق صحبت‌هایی که شده است، استارتاپ‌‌ها برای گرفتن مجوز باید ای‌نماد را نیز دریافت کنند. البته باید یک فرقی بین استارتاپ و کسب‌وکار نوین تعریف شود.
رئیس اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای نوین اتاق اصناف ایران در مورد فعالیت‌های استارتاپ‌ها در کشور گفت: این روزها فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌ی کسب‌وکار اینترنتی شده است و خوشبختانه مردم خوش فکری در این حوزه داریم؛ هر چند مشکلات زیادی مثل عدم وجود اسپانسر وجود دارد.
مدیر فناوری اطلاعات اتاق اصناف ایران ادامه داد: ایده‌های جالب و بسیار خوبی را در حوزه‌ی کسب‌و‌کارهای نوین دریافت می‌کنیم؛ متاسفانه با وجود ایده‌های بسیار زیاد، راه رسیدن به عمل را دوستان نمی‌دانند و با انتخاب اشتباه، بسیاری از این ایده‌ها می‌سوزند. البته با تحقیقات مناسب می‌توان این مشکل را حل کرد.
فاضلی در پایان با اشاره به حراج‌های اینترنتی اظهار داشت: برخی از فروشگاه‌ها در حراج‌های اینترنتی قیمت قبل و پیش از حراج را تغییر دادند که با آنها برخورد شد. به همه‌ی کسب‌وکارهای نوین و فروشگاه‌های اینترنتی نیز متذکر شدیم در گام اول و قبل از حراج باید تمامی قیمت‌های قبل از حراج را برای اتحادیه ارسال کنند تا توسط کارشناسان مرتبط بررسی شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه