سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ اسفند

کارشناسان اینتل روز جمعه اعلام کردند تراشه‌های مودم 5G این شرکت تا سال ۲۰۲۰ در هیچ تلفنی دیده نمی‌شوند و با این خبر، احتمال اینکه بزرگ‌ترین مشتری آن، اپل همچنان یک سال دیگر در ارائه‌ی این فناوری از رقبایش عقب بماند را افزایش داد.
Sandra Rivera، که بر تجارت تراشه‌ی شبکه‌ی اینتل نظارت دارد، در رویدادی رسانه‌ای در کالیفرنیا گفت: "تراشه‌های نمونه‌ی مودم 5G در سال جاری برای مشتریان به فروش می‌رسند، اما اینتل انتظار ندارد از این تراشه‌ها تا سال ۲۰۲۰ در محصولات مصرفی موجود در بازار استفاده کند."
اینتل قبلا گفته بود تراشه‌ی مودم 5Gاش اواخر سال جاری در دسترس خواهند بود، اما هرگز اشاره‌ای به زمان تحویل محصولات به مشتریان نکرد. Rivera گفت، محصولات غیر مصرفی 5G، همچون تجهیزات شبکه‌ای از اواخر سال جاری عرضه می‌شوند.
معلوم نیست آیا زمان‌بندی اینتل برای تراشه‌های مودم به معنای عدم انتشار موبایل‌های آیفون 5G در سال ۲۰۱۹ است. بلومبرگ پیش از این گزارش کرده بود که اپل تا سال ۲۰۲۰ هیچ موبایل 5Gئی نخواهد داشت.
مدیران اپل قبلا مذاکراتی با سامسونگ و مدیاتک برای تراشه‌های مودم 5G داشتند، اما نتایج این مذاکرات در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه