گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

رئیس جمهور آمریکا برای انجام فعالیت‌های دولتی به جای موبایل های ایمن شده، از سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده استفاده می‌کند.
به نقل از بیزینس اینسایدر، گزارشی جدید نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم با استفاده از دستگاه های تایید نشده تماس تلفنی برقرار می کند.
این درحالی است که او در برنامه انتخاباتی خود هیلاری کلینتون را برای استفاده از سرورهای خصوصی ایمیل به باد انتقاد گرفته بود.
سابقه تماس ها که به عنوان بخشی از تحقیقات درباره ترامپ منتشر شده، نشان می دهد او و مشاوران ارشدش به طور مداوم از موبایل های غیر ایمن برای انجام فعالیت هایی در کاخ سفید استفاده کرده اند. همچنین چند مقام دولتی که نامشان فاش نشده نیز این امر را تائید کرده اند.
مقامات دولتی به طور معمول از سرویس های موبایل رمزگذاری شده استفاده می کنند تا از هک شدن اطلاعات تماس ها و پیامک ها اجتناب کنند.
الکس هید مدیر فناوری  شرکت Security Scorecard می گوید: سرویس های موبایل رمزگذاری نشده را به راحتی می توان هک کرد. در برخی موارد حتی هکر می تواند با بالارفتن از یک برج مخابرات موبایل و اتصال به یک لپ تاپ تمام اطلاعات را دانلود کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه