نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

شاید برای شما نیز پیش آمده که خبری را در فیس بوک می بینید و که نمی توانید از محتوای آن سر در بیاورید و یا کامنت هایی زیر پست های شما نوشته می شود و نمی دانید منظور مخاطب چه بوده است . طببیعتا شما تمام زبان های زنده دنیا را یاد نگرفته اید در نتیجه ابهامات برایتان باقی خواهد ماند.
شبکه اجتماعی فیس بوک "سیستم یادگیری" برای ترجمه پیام به زبان های مختلف را راه اندازی کرد. این ویژگی به صورت آزمایشی در روز جمعه، 1 جولای آغاز شده است.
این ابزار، که multilingual composer نام گرفته از تمامی 45 زبان موجود در فیس بوک پشتیبانی می کند ، قبلا تنها در صفحات سایت اصلی فیس بوک و گروه ها و برند های خاص قابل دسترس بود اما در حال حاضر این امکان برای تمامی کاربران محیا شده است. برای فعالسازی به تنظیمات کاربری خود رفته و روی گزینه Post in Multiple Languages کلیک کنید.


علاوه بر این، این برنامه سبب افزایش قدرت تعامل با مخاطبان شبکه های اجتماعی در سراسر جهان خواهد شد و دیگر نیازی به استفاده از شخص ثالث برای ارائه مفاهیم پست ها و صحبت های خود نخواهند داشت و یراحتی می توانند در گروه های بزرگ به تعامل و گفتگو بپردازند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مارک زاکربرگ: دکمه dislike بزودی در فیسبوک رونمایی خواهد شد