تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

سیستم گرمایشی خود را به بیش از 300 دستگاه هوشمند و خدمات آنلاین متصل کنید.
اگر از یک ترموستات هوشمند Hive برخوردارید و به دنبال دریافت دستگاه های اتصالی بیشتر هستید، امروز، روز شانس شماست. شرکت انگلیسی Gas-owned امروز اعلام کرد که آن ها در حال همکاری با IFTTT به منظور ارائه ی اتوماسیون مبتنی بر دستور برای ترموستات هستند که به شما اجازه می دهد تا آن را به 300 محصول و خدمات دیگر متصل کنید
همانند سایر ترموستات های هوشمند IFTTT ، دستور از پیش ساخته شده ی Hive شامل پاسخ های خودکار به دما است، به عنوان مثال "اگر دمای بیرون به زیر 5 درجه ی سانتیگراد برسد سپس به افزایش گرمای داخل و به افزایش خروجی آب داغ در صورتی منجر خواهد شد که تشخیص دهد که شما کار خود را انجام داده اید. همچنین یک دستور مخصوص BMW وجود دارد که به روشن شدن سیستم گرمایشی و در زمانی که شما 30 دقیقه از خانه فاصله دارید، منجر خواهد شد.
با وجود 300 کانال موجود، Hive می تواند به وسایل هوشمند خانه مانند Amazon Echo متصل شود و یا می تواند برای خاموش شدن چراغ های شما به محض اینکه شما خانه را ترک می کنید، تنظیم شود. اپلیکیشن رسمی Hive پیش از این نیز از ویژگی های هوشمند کمی برخوردار بوده است اما IFTTT اجازه می دهد تا قدم دیگری به سمت اتوماسیون واقعی خانه ی شما برداشته شود.

برچسب هاIFTTT
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پاسخ مایکروسافت به نرم افزار IFTTT بر روی اندروید هم قابل اجرا شد