پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

کمپانی Fitbit به زودی از محصول هوشمند جدید Ionic رونمایی خواهد کرد. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول دارای قابلیت اندازه‌گیری قند خون فرد می‌باشد. بر این اساس این کمپانی از سیستم اندازه گیری قند خون Dexcom در پرچمدار جدید خود که قرار است در سال 2018 عرضه شود برای نظارت مستمر بر میزان قند خون، استفاده کرده است.
سیستم CGM در این ساعت بر میزان گلوکز مصرفی نظارت خواهد داشت. برای این امر یک حسگر نشانگر ویژه به صورت زیر پوستی تزریق می شود که ساعت هوشمند اطلاعات آن را می‌خواند. نظارت هر چند دقیقه انجام خواهد شد، در نتیجه بیمار مبتلا به دیابت گزارش کاملی از شرایط بیماری خود دریافت خواهد کرد.
پزشکان با استفاده از برنامه های کاربردی ایجاد شده برای سیستم عامل های مختلف گوشی های هوشمند، موفق به راه اندازی Dexcom شده اند؛ داده های نظارتی بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود و همچنین می توانند به یک سیستم کنترلگر الکترونیکی نیز منتقل شوند. پزشکان می توانند بیماران خود را در در شرایط بحرانی نظارت کنند و همچنین بر دوره ی کلی درمان آن ها نظارت داشته باشند. گفتنی است، این دستگاه نه تنها برای درمان افراد مبتلا به افزایش قند خون، بلکه برای جلوگیری از ابتلا به دیابت نیز موثر می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه