تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۶ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

در حالی که مردم به طور واضح درمورد آن‌چه می‌توان با چاپگرهای سه‌بعدی متعلق به مصرف‌کننده انجام شود، هیجان‌زده هستند، یک چیز باید پذیرفته شود و آن این است که اشیاء ایجاد شده توسط بسیاری از آن چاپگرها نسبتا خشن هستند که نمای لایه‌‌بندی‌شده‌ای به آن‌ها می‌دهد. صیقل دادن آن‌ها با دست یک گزینه است اما Polymaker استارتاپ چینی‌ها اکنون یک جایگزین را پیشنهاد می دهد:
یک ماده چاپ جدید که اساسا زمانی که در ماشین همراه قرار می‌گیرد به صورت خودکار صیقل می‌خورد.
این ماده به عنوان PolySmooth  شناخته شده است و اساس آن شامل پلی (وینیل بوتیرال) و یا  PVB است. همانند دیگر پلاستیک‌های چاپگرهای سه‌بعدی، این مورد نیز شبیه قرقره است و به طور معمول می تواند در تقریبا هر نوع چاپگر شخص ثالثی، استفاده شود.
هنگامی که آیتم ها برای اولین بار از PolySmooth  چاپ می‌شوند، آن‌ها هنوز دارای شیارهای پی‌در‌پی همانند سایر مواد چاپ هستند، که این در‌نتیجه‌ی وجود شی‌ای است که لایه‌به‌لایه ساخته‌شده‌است.
با این حال، آن‌ها به محض این‌که درPolysher  قرار می‌گیرند، تغییری رخ خواهد داد.


با استفاده از یک نبولایزر توکار، غباری از الکل ایزوپروپیل یا اتانول در داخل محفظه دربسته، پراکنده می‌شود. قطرات الکل به همه‌ی گوشه و کنارهای آیتم چاپ‌شده می‌رسد، این‌جا جایی است که آن‌ها با PVB واکنش می‌دهند و باعث می‌شوند سطح وسیعی از آن ذوب شود. درنتیجه لبه‌ها ذوب می‌شوند درحالی که ظاهر اصلی اشیا دست نخورده باقی می‌ماند.

  اکنون  Polymakerدر حال افزایش بودجه برای تولید PolySmooth و Polysher در Kickstarter است تا جایی که از اهداف مالی‌اش پیشی گیرد. در حال حاضر تضمین مالی 229 دلاری آمریکا برایتان یک Polysher  با یک قرقره PolySmooth(با رنگ انتخابی شما) به ارمغان می‌آورد که اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، در ماه سپتامبر عرضه می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه