موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

فناوری اسکن چهره ی جدید در گوشی هوشمند iPhone 8، پرچمدار Apple، قادر خواهد بود تا در میلیونیومی از ثانیه چهره‌ی صاحب خود را تشخیص دهد. البته این خبر به نقل از نشریه ‌ی کره ای Korean Herald منتشر شده است.
اطلاعات منتشر شده، شایعات را در مورد اینکه شرکت محبوب آمریکایی از استفاده ی اسکنر اثر انگشت Touch ID در توسعه ی گوشی های هوشمند خودداری می کند را تایید و ثابت می کند با عدم موفقیت کمپانی در به کار بردن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه، اسکنر تشخیص چهره جای آن را گرفته است. فرض بر این است که فناوری جدید توسط این کمپانی برای  Apple Pay توسعه داده شده است تا کاربران بتوانند کارهایی از قبیل تراکنش های مالی و اطلاعات شخصی را با روش امن تری انجام دهند.
پیش از این تصاویری از دو محصول iPhone 8 و iPhone 7S Plus در اینترنت منتشر شده بود. از عکس ها می توان نتیجه گرفت که iPhone 8 با پوششی براق و قاب صفحه نمایش نسبت به مدل های قبلی کوچکتر شده است. به نظر می‌رسد متخصصین این کمپانی با تمام تلاش خود در حال تست های اولیه ی اسکنر سه بعدی به کار رفته در این محصول می‌باشند. هنوز هم شایعات بر این حول می چرخد که این محصول فاقد دکمه ی Home خواهد بود. در مورد iPhone 7S Plus نیز باید گفت در پنل پشتی یک دوربین دوگانه با فلش LED وجود خواهد داشت و دکمه ی Home هم در جایگاه قبلی خود قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه