ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی امروز در حاشیه‌ی نشست هم اندیشی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین را از جمله اهداف حضورش در مازندران بیان کرد و اظهار داشت: در این جلسه از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان جویا خواهیم شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تشعشعات رادیویی آنتن‌های مخابراتی تهران اندازه‌گیری شده و نتیجه را سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌کند و این اشعه‌ها همواره بر اساس استانداردهای حرارتی است.
جهرمی بیان کرد: سیستم پایش اثرات امواج بر شاخص‌های حرارتی نه تنها در تهران بلکه در چند شهر کشور دایر شده است و تاکنون پارامترهای گرمایی ناشی از اثر تجمیعی تشعشعات خارج از حد استاندارد به ما گزارش نشده است.
وی با اشاره به تاثیر اینترنت اشیا بر موضوعات کشاورزی و اینکه باید این اقدامات را پیش ببریم و گسترش دهیم افزود: نقشه‌ی راه ما با وزارت جهاد کشاورزی برای استفاده از فناوری‌های پیشرفته در کشاورزی آماده است و مراحل نهایی را می‌گذارند و پروژه‌های پایلوتی در استان اردبیل، قزوین، فارس و خوزستان در حال پیگیری است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه