ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش پیوست، همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور تلفن‌همراه سراسری کشور،‌ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به کمپین «در خانه بمانیم» پیوسته‌اند. ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه از ابتدای سال جاری اقداماتی برای ماندن مردم در خانه در روزهای شیوع کرونا در کشور به کار گرفته است. این شرکت ۲ فروردین در اقدامی جدید نام اپراتور خود یعنی «ایرانسل» در گوشی کاربران را به نام «درخانه بمانیم» تغییر داده است.
چند روز پیش نیز این اپراتور به همراه اپراتور اول کشور یعنی همراه اول با پیوستن به کمپین «در خانه بمانیم» اعلان‌های اطلاع‌رسانی تماس‌های شبکه خود را به همین بهانه تغییر داده بودند. این اپراتورها با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران، به درخواست سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، پیام‌هایی که مشترکان در هنگام «خاموشی»، «عدم پاسخگویی»، «در دسترس نبودن»، «اشغالی» یا «پشت خط» بودن دریافت می‌کردند را با سه پیام جدید که بر «در خانه ماندن مشترکان» برای مقابله همگانی با این ویروس تأکید دارد، تغییر دادند. آنطور که در سایت ایرانسل آمده، این پیام‌ها با صدای رامبد جوان، از بامداد ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۸، ارائه شده است و در حال‌حاضر تا پایان نوروز سال ۱۳۹۹ در صورت پاسخ ندادن مشترک به تماس گرفته شده، پخش خواهند شد.
براساس  آخرین آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت تا امروز شنبه ۲ فروردین ۲۰۶۱۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، که از این میزان۱۵۵۶ نفر فوت کرده و ۷۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. روابط عمومی وزارت بهداشت گفته است که  از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۶۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور ثبت شد و آمار کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافته است. در چند هفته گذشته بسیاری یکی از عامل کاهش گسترش سریع چرخه این بیماری در کشور را ماندن مردم در خانه اعلام کرده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه