موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن

کمتر از یک ماه تا آغاز مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسل آینده‌ی سامسونگ در سانفرانسیسکو، خبرهایی جدید از آن‌ها فاش شد. جدیدترین عکس‌ها از سایت فناوری آلمانی  به نام AllAboutSamsung ظاهر پنل جلویی، عقبی، و کناره‌های S10 و S10 Plus را نشان می‌دهند.
اطلاعات جدید زیادی از این عکس‌ها به دست نمی‌آید، اما به طور واضح نمایی از حفره‌ی دوربین با لنز دوگانه بر روی S10 Plus دیده می‌شود و اینکه به نظر می‌رسد رابط کاربری تازه‌ای دارد. یکی دیگر از چیزهایی که در تصاویر لو رفته دیده می‌شود، نمایشگر "infinity-O"، با قاب‌هایی نازک و لبه‌ای باریک در پایین است، بقیه‌ی مشخصات شامل حاشیه‌ی پایینی، شیار سیم کارت، درگاه USB-C، و جک هدفون همان مواردی هستند که در عکس‌های منتشر شده‌ی قبل دیده می‌شدند.
بنابر گزارش‌های قبلی، سامسونگ در رویداد Unpacked خود در تاریخ ۲۰ فوریه حداقل از سه مدل گوشی Galaxy S10 رونمایی می‌کند که اندازه‌های آن‌ها بین ۵.۸ تا ۶.۴ اینچ هستند. برخی شایعات حتی حاکی از آن هستند که مدل چهارمی هم وجود دارد: دستگاه 5G شش دوربینی در اندازه‌ی ۶.۷ اینچ. مهیج‌تر اینکه، احتمالا سامسونگ نمایشی از نسخه‌ی کاملا کاربردی موبایل تاشوی خود داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه