موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

برای اولین بار و به طور رسمی اولین تصاویر گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 3 در فضای مجازی منتشر شده است. لازم به ذکر است نسخه ی جدید نمونه بهبود یافته ی مدل Mi 6 می باشد و مجهز به دوربین دوگانه و بدنه ای شیشه ای می باشد. علاوه بر شباهت های این گوشی با نسخه ی Mi 6، کارشناسان صفحه نمایش بدون فریم OLED این گوشی را به مدل Samsung Galaxy S8 شبیه می دانند.
این کمپانی در گزارشی اعلام کرد که تمامی مشکلات نسخه ی  Xiaomi Mi Note 3 را برطرف کرده است. اسکنر اثر انگشت در نسخه ی جدید این محصول در قسمت زیرین صفحه نمایش بدون فریم آن قرار دارد، نه در پنل پشتی این محصول.
یکی از ویژگی های خوب این محصول دارا بودن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت است. طراحان این محصول تا جای ممکن فضای پنل جلو را به صفحه نمایش اختصاص داده اند و در قسمت پایینی محصول دکمه ی Home طراحی شده است. البته این محصول به این زودی عرضه نخواهد شد و به گفته ی نمایندگان کمپانی، رونمایی از آن در پاییز خواهد بود و در نتیجه اطلاعات کاملی نیز از مشخصات محصول در دست نیست. بر اساس اطلاعات اولیه، گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 3 مجهز به پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 845 است و احتمالا رم آن نیز 8 گیگابایتی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه