موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

در شبکه های اجتماعی تصاویری از گوشی جدید Meizu Pro 7 منتشر شده که نشان می دهد اسکنر اثر انگشت این محصول بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است. به گفته ی نمایندگان این کمپانی، عرضه ی این محصول برای نیمه ی دوم سال جاری برنامه ریزی شده است. با استناد به اطلاعاتی که چندی پیش توسط کمپانی Meizu منتشر شد، این گوشی هوشمند با پردازنده ی Samsung Exynos 8895 کار خواهد کرد.
به یاد داریم این محصول در تست بنچمارک AnTuTu به امتیاز 160 دست یافت که می توان گفت در مقایسه با استانداردهای امروزی امتیاز بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. در تیزرهای ویدئویی که از Meizu Pro 7 منتشر شد نشان می داد که گوشی دارای بدنه ی تمام فلزی و با رنگ مات و ضد خش و ضربه است.
کارشناسان بارها و بارها به شباهت دو محصول چینی Meizu Pro 7 و کره ای Samsung S8 اذعان کرده اند. تفاوت اصلی این دو گوشی هوشمند قابلیت های گسترده تر این گوشی چینی در برابر قیمت آن است. در میان ویژگی های دیگر Meizu Pro 7، کارشناسان به رم 8 گیگابایتی و دکمه ی چند منظوره ی mTouch اشاره می کنند. کاربر می تواند با لمس یک اپلیکیشن در مدت زمان کمی آن را قفل نمایند. بر اساس اطلاعات اولیه، قیمت این گوشی هوشمند جدید در چین معادل با 490 دلار آمریکا خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه