تکنولوژی
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

وقتی صحبت از عکاسی با موبایل می شود، شرکت های مختلفی سعی کردند با ارائه ابزارهای جانبی نظیر لنز، فلاش، کیس های مجهز به دوربین و غیره، این حوزه را هر چه بیشتر محبوب کنند. کمپانی هایی نظیر سونی و الیمپوس به ترتیب با سری لنزهای QX و Air حتی پا را فراتر گذاشته و امکان عکاسی با کیفیت بسیار بالا را توسط موبایل فراهم کردند. اما حقیقتش این است که هیچکدام نتوانستند تا این لحظه به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند.


مهندسین DxO بنظر به راه حلی جامع در این زمینه دست پیدا کرده اند. به گزارش وب سایت Photo Rumors، این کمپانی قصد دارد یک ابزار جانبی تحت عنوان DxO ONE را برای اسمارت فون ها عرضه کند که تصاویرش را می بینید. این وسیله، یک دوربین جداگانه است که از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می شود.


این دوربین که انتظار می رود فردا معرفی شود از مشخصاتی شامل سنسور 1 اینچی با حساسیت 20.2 مگاپیکسل از نوع CMOS BSI، قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30fps و 720p با سرعت 120fps برخوردار می باشد. لنز تعبیه شده در این دوربین 11.9mm بوده و در قطع فول فریم 32 میلی متری محسوب می شود. دیافراگم این لنز نیز f/1.8 می باشد که بسیار خوب بوده و عکاسی در نور کم را میسر می سازد.
از نظر عمر باتری، این دوربین قادر به ثبت 200 عکس در ایزوهای 100 تا 51200 می باشد. DxO ONE با تمام دستگاه های iOS که از پورت لایتنینگ برخوردار هستند سازگاری داشته و قیمتی معادل 599 دلار خواهد داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیوی جدید ال جی و معرفی 5 قابلیت برتر دوربینG4