سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

Microsoft قصد دارد تا نسخه ی جدیدی از نوت بوک منحصر به فرد Microsoft Surface Pro را در جریان برگزاری نمایشگاه شانگهای در تاریخ 23 می رونمایی کند. در همین راستا، چند روز قبل از رونمایی رسمی از این محصول، تصاویری از نسخه ی جدید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.
با قضاوت بر اساس تصاویر، Surface جدید شباهت بسیاری با نسخه ی قبلی Surface Pro 4 در سال گذشته دارد و شاید به همین دلیل تولیدکننده از نام گذاری این محصول به عنوان Surface Pro 5 امتناع کرده و تنها نام Surface Pro را برای این محصول انتخاب کرده است.
مایکروسافت به این زودی ها نسخه ی Surface Pro 5 را عرضه نخواهد کرد، زیرا تاکنون تغییرات اساسی در طراحی و مشخصات فنی در این مدل ایجاد نکرده است و تنها به روزرسانی نسخه ی قبلی را ارائه می دهد. Microsoft برای نسخه ی جدید به منظور بهبود عملکرد و عمر باتری، نسل هفتم پردازنده های اینتل را در نظر گرفته است. همچنین Microsoft، صفحه کلیدی را با پوشش آلکانترا همانند مدل ارائه شده در Surface Laptop عرضه خواهد کرد. صفحه کلید  Surface Pro و Surface Pen دارای طراحی کمی متفاوت تر و در 4 رنگ، زغالی، شرابی، پلاتینی و سبز آبی عرضه می شوند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه