پوشیدنی
مصطفی طبری۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد

شایعات زیادی در مورد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ وجود دارد و حتی تاحدی اطلاعات رسمی هم در مورد آن منتشر شده است. اما سامسونگ تصاویری را از این ساعت هوشمند منتشر کرده که در آن مدل های فشن Gear S2 را بدست کرده اند.
سامسونگ بازهم از عبارت معروفش Next Is Now(آینده اکنون است) را در این بار برای ساعت هوشمند آینده اش بکار برده و این تصاویر ژورنالی را برای نشان دادن میزان فشن بودن، طراحی زیبا و استایل این ساعت هوشمند ارائه کرده است.
از زمانی که این ساعت را با نام Gear A می شناختیم تاکنون اطلاعات زیادی خصوصاً در زمینه مشخصات آن منتشر شده و اکنون تصاویر نمای نزدیک و البته رسمی آن را نیز در اختیار داریم.


اما دو تصویر از بین تصاویر ارائه شده مهم تر هستند. در یکی از تصاویر این ساعت با نوت 5 هماهنگ شده و از یک بند تیره، پس زمینه ساده و بدنه فلزی پولیش خورده بهره می برد. در تصویر دیگر ساعت از بند سفید، پس زمینه ساده و باقی موارد برخوردار است. این ساعت بنظر جمع و جورتر از Watch Urbane ال جی بوده و به همین دلیل است که سامسونگ از مدل های زن برای نمایش آنها استفاده کرده تا نشان دهد ابعاد این ساعت هوشمند چندان بزرگ نیست.


سامسونگ در توصیف این ساعت می گوید: Gear S2 تصوری جدید از ساعت های دایره ای کلاسیک به همراه تکنولوژی های کاربردی و مقداری خلاقیت است. در این واقع این ساعت کاملاً با Gear S مجهز به صفحه خمیده و مستطیلی و ابعاد به مراتب بزگتر، متفاوت می باشد.
براساس گزارشات قبلی، سامسونگ مردد بود که آیا این ساعت هوشمند را در رویداد Unpacked در تاریخ سیزدهم آگوست معرفی کند یا خیر. در عوض انتظار می رود این ساعت هوشمند جدید در نمایشگاه فناوری IFA برلین در اول سپتامبر معرفی شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Gear S2 سامسونگ قول عمر باتری 3 روزه را میدهد