گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

مدیران Google تصمیم گرفته اند تا بر روی نحوه ی ارائه ی برنامه ها در فروشگاه Google Play توجه بیشتری به خرج دهند. برخی برنامه ها در این فروشگاه سطح بسیار پایینی در جدول امتیاز دهی دارند و حتی بر اساس آمار از حداقل میزان محبوبیت نیز برخوردار نیستند.
در این راستا Google در نظر دارد به منظور بهبود سطح تمام برنامه های کاربردی، تغییراتی در شیوه‌ ی رتبه بندی آنان نماید. این خبر نه تنها از سایت خبری Google، بلکه نمایندگان Android هم نقل شده است. توسعه دهندگان این کمپانی به اتفاق آرا اعلام کرده اند تا در آینده‌ای نزدیک، نظام رتبه بندی در این نرم افزار دستخوش تغییراتی خواهد شد.
برنامه نویسان در حال جستجو و یافتن برنامه هایی محبوب و مفید برای کاربران خود از این فروشگاه هستند و قرار است آن ها به لیست اصلی جستجو افزوده شوند. به گفته‌ی کارکنان Google، این اقدام در درجه اول به منظور افزایش تقاضا‌ی کاربران برای دانلود از این فروشگاه صورت گرفته است. با این حال، کارشناسان مستقل ادعا می کنند که این گام شرکت برنامه ریزی جدیدی برای نبرد با رقبا خواهد بود. علاوه براین گفته می‌شود که این کمپانی قصد ندارد برنامه های کاربردی فروشگاه که در درجه ی پایین محبوبیت قرار دارند را حذف نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه