اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی پیام رسان محبوب Viber، توسعه دهندگان این پیام رسان از تاریخ 5 جولای تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد جدید را به قابلیت های این اپلیکیشن افزودند.
خصوصا قرار است نسخه‌ی جدید ویژگی گزینه مستقل برای چت داشته باشد. به گفته‌ی توسعه دهندگان این سرویس در حال حاضر کاربران پیام رسان به راحتی و بدون خروج از وایبر می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را در سایت های مختلف جستجو و آن ها را مطالعه نمایند.
همچنین به روزرسانی این برنامه سبب شده تا کاربران به راحتی به کانال خدمات ویدئویی YouTube متصل شوند و ویدئو های مورد نظرخود را بارگذاری نمایند. این برنامه با سرویس رزرو Booking و خدمات موسیقی Spofity در ارتباط است. در نتیجه کاربران Viber به راحتی و در کمترین زمان می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر تمامی فرمت های ویدئویی در این پیام رسان قابل بارگذاری می باشد. لازم به ذکر است ویژگی های جدید Viber برای کاربران سیستم عامل Android در تاریخ 28 جولای ارائه خواهد شد. در حالی که کاربران سیستم عامل iOS چهار جولای به این ویژگی ها دسترسی پیدا کرده اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه