ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

داستان از آنجا شروع می‌شود که دوروف و دیگر همکارانش تصمیم گرفته‌اند تا پلتفرم TON یا همان Telegram Open Network را توسعه دهند. این پلتفرم در واقع از وجود شبکه‌ای در شبکه‌ی دیگر تشکیل خواهد شد در نتیجه به‌ هیچ‌ عنوان امکان مسدودسازی آدرس آن وجود نخواهد داشت.
در واقع معماری TON به‌ گونه‌ای ست که برنامه به‌ صورت همه‌ جانبه محافظت خواهد شد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، اینترنت Telegram Open Network برای ایجاد سایت و محتوای متنوع طراحی نخواهد شد و به‌ هیچ‌ عنوان به پلتفرمی برای نمایش محتوای ممنوعه و دور از انسانیت مانند، تبلیغات مواد مخدر، نژادپرستی، فیلم‌های مستهجن و کودک‌آزاری تبدیل نخواهد شد.
Telegram Open Network اهدافی مانند پرداخت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین و امنیت شرکت برای معاملات مالی را از طریق این شبکه دنبال خواهد کرد. در این سیستم پرداخت هر گونه قبض عمومی و حتی استفاده از خدمات فروشگاه تاکسی آنلاین میسر خواهد شد.
برای انتقال پول، فرد باید یک Telegram Passport با اطلاعات شخصی را ایجاد کند و سپس یک نسخه از احراز هویت فرد برای انتقالات بانکی امن، در یک پایگاه داده ویژه ذخیره خواهد شد. به گفته‌ی دوروف با این سیستم دیگر نگران حریم خصوصی خود نباشید زیرا دیگر اطلاعات شما فیلتر نخواهد شد و همه به‌ صورت رمزگذاری شده قابل بازگشت خواهد بود. بسیاری از اطلاعات ذخیره‌ شده در حافظه‌ی تلگرام کاربران، پس از مسدودسازی غیرقابل‌دسترس شده و این مشکل بزرگی را برای افراد ایجاد کرد.
Telegram Passport اطلاعات کاربر را به چندید قسمت یا بلوک تبدیل خواهد کرد و آن‌ها را در سرورهای مختلف در سراسر جهان ارسال خواهد کرد. در نتیجه حتی با حمله‌ی هکری به یکی از سرورها، نمی‌توان اطلاعات افراد را به دست آورد زیرا از هر بسته اطلاعات تنها قسمتی را، آن‌ هم به‌ صورت رمزگذاری شده دریافت خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه