ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۷ تير

به گزارش مهر، علی وحدت عصر امروز سه شنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فضایی که به مدت ۳ روز در مجتمع نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با تاکید بر اولویت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین نیاز مالی شرکت های خلاق و استارتاپ های حوزه فضایی و به هم رسانی این شرکت ها با بخش های دولتی گفت: در این گردهمایی ۱۸۲ شرکت دعوت شدند و ۱۰۰ شرکت در نمایشگاه جانبی این رویداد سه روز حضور یافتند.
وی از اجرای ۶ رویداد فناورانه با هدف اعلام نیاز پروژه های فضایی و نیز ۲۰۰ نشست تخصصی و تجاری در حاشیه این گردهمایی سه روزه خبر داد و گفت: طی سه روز شاهد ثبت تقاضای ۲۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپی در حوزه فضایی بودیم.
وحدت با بیان اینکه بدنبال انعقاد قرارداد و تامین مالی پروژه های مطرح شده در این گردهمایی هستیم، گفت: در این رویداد بانکها و صندوق های دانش و فناوری حضو ر داشتند و موفق به معرفی ۷ طرح سرمایه پذیر در این حوزه شدیم.
رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از میان ثبت تقاضاهای صورت گرفته مراحل ارزیابی و تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های فضایی تاکنون به اتمام رسیده است و تمامی تلاشمان این است که شرکت های این بخش دغدغه تامین مالی نداشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه