سخت‌افزار
مریم طاهری۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

اواخر ماه گذشته‎ی میلادی، اخباری مبنی بر این منتشر شد که آمازون در حال آماده‎سازی نسل بعدی اسپیکر هوشمند اکو خود است. نسل بعدی این گجت‎ هوشمند گفته می‎شود یک نمایشگر ویدئویی دارد تا با تمامی محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. به نظر می‎رسد که ممکن است این شایعات حقیقت داشته باشند چون تصویر با کیفیتی از این اسپیکر منتشر شده است که چنین خبری را تایید می‎کند.
متاسفانه، جزئیاتی به همراه این تصویر به بیرون درز نشده است. ما می‎توانیم مشاهده کنیم که این نمایشگر تاریخ، اطلاعات هوا و جدول زمانی کاربر را نشان می‎دهد. همچنین از کاربر دعوت می‎کند با استفاده از الکسا فرمان‎های صوتی ایراد کند مانند “در تقویم من چه خبر است؟”. به نظر ما استفاده از یک نمایشگر می‎تواند ارزش زیادی به یک دستگاه هوشمند با قابلیت داخلی دستیار هوشمند بدهد. اما بایستی در عمل آن را مشاهده کرد تا با پتانسیل بی‎نظیر آن بهتر آشنا شویم.
گرچه یک نکته را به قطعیت می‎توان ذکر کرد یعنی استفاده از یک نمایشگر یقینا بین نسل بعدی اسپیکر اکو و رقبای آن مانند Google Home و محصول در پیش روی مایکروسافت یعنی اسپیکر Invoke فرق خواهد گذاشت. این محصول به آمازون کمک خواهد کرد یک نوع برتری فناوری در اختیار داشته باشد حتی اگر پلت‎فرم‎های هوش‎مصنوعی رقبا در حال حاضر از الکسا هوشمندتر باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه