ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۰ مهر

رئیس هیات مدیره‌ی کانون دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی کشور گفت: در حال حاضر ۴۸۹ دفتر در کشور انجام وظیفه می‌کنند که تا پایان سال تقریبا ۲ هزار دفتر خدمات الکترونیکی قضایی خواهیم داشت.
محمدرضا دشتی اردکانی گفت: روز شنبه‌ی هفته‌ی آینده نخستین اجلاس سراسری خدمات الکترونیکی قضایی در سالن اجلاس سران برگزار شده و از بسته‌های جدید خدمات قضایی رونمایی می‌شود.
وی ادامه داد: روز یکشنبه با عنوان روز خدمات الکترونیکی و طرح توسعه‌ی زیرساخت، روز دوشنبه با عنوان ابلاغ الکترونیکی، روز سه‌شنبه روز مراقبت الکترونیکی نامگذاری شده است و روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در مشهد مقدس همایش سراسری دفاتر الکترونیکی قضایی برگزار خواهد شد.
دشتی اردکانی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۸۹ دفتر در کشور انجام وظیفه می‌کنند که تا پایان سال تقریبا ۲ هزار دفتر خدمات الکترونیکی قضایی خواهیم داشت.
دبیر ستاد خدمات الکترونیکی قضایی گفت: در حال حاضر حدود ۶۷ درصد ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی است.
دشتی اردکانی از فراخوان ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در مراکز استان‌ها و شهر تهران خبر داد و گفت: متقاضیان این دفاتر می‌توانند از ۲۳ مهر ماه تا دهم آبان ماه سال جاری در این فراخوان شرکت کنند.
وی ادامه داد: همچنین در هفته‌ی خدمات الکترونیکی قضایی از طرح آگهی الکترونیکی در تهران نیز رونمایی خواهد شد.
دبیر ستاد خدمات الکترونیکی قضایی گفت: اگر افرادی از دفاتر خدمات قضایی در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها شکایت دارند می‌توانند به سایت عدل ایران مراجعه کنند و شکایت خود را در آن سایت ثبت کنند.
وی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند برای طرح شکایت به مراکز فناوری اطلاعات نیز حضورا مراجعه کنند، ولی پیشنهاد ما این است که چنانچه افراد شکایتی دارند آن را به صورت الکترونیکی ثبت کنند، شبکه‌ی بازرسی در سراسر کشور سازماندهی شده است و معاونین فناوری اطلاعات هر گونه شکایت را به سرعت مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه