نرم افزار
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد

همه می دانیم که Cyanogen محبوب ترین رام های اندرویدی را منتشر می کند، اما بنظر می رسد جایگاه این شرکت دیگر از یک توسعه دهنده ثالث رام های کاستوم هم فراتر رفته است. به گفته ادنان بگوویچ، یکی از افراد این مجموعه، تعداد کاربران سیانوژن اکنون از مجموع کاربران دو پلتفرم ویندوز فون و بلک بری هم بیشتر می باشد.
50 میلیون کاربر رقم کمی محسوب نمی شود، خصوصاً اینکه Cyanogen(و CyanogenMod) حتی یک پلتفرم مجزا هم نبوده و صرفاً یک نسخه سفارشی شده از اندروید می باشد.


براساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، سهم ویندوز فون از بازار(در سراسر جهان) تا چهارماهه نخست سال جاری میلادی، 2.7 درصد است. سهم بلک بری نیز در حدود 0.3 درصد کاهش پیدا کرده و هر دو پلتفرم باتوجه به روند نزولی سهمشان، حال و روز خوبی ندارند.
باتوجه به آمارهای IDC، سهم سیانوژن به تنهایی در حدود 3 درصد است که واقعاً خیره کننده بوده و بعید بنظر می رسد به این زودی روند نزولی پیدا کند!
سرمایه گذاران مختلف تمایل به همکاری با این توسعه دهنده را داشته و سیانوژن نیز نیروهای مستعد را استخدام کرده و مذاکراتش با تولیدکنندگان مختلف دستگاه های اندرویدی را ادامه می دهد. قرارداد آنها با OnePlus به اتمام رسیده اما سیانوژن در تلاش است تا با تولیدکنندگان بزرگ تر چینی همکاری نماید. اگر این توسعه دهنده بتواند چند کمپانی بزرگ آسیایی را به سمت خود بکشاند ممکن است اوضاع برای گوگل خیلی دشوار شود!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکتِ Cyanogen بر اساس گزارشات رسیده زمینه کاری خود را عوض می کند