تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد

میزان کاربران فعال روزانه‌ی Instagram Stories از مرز ۲۵۰ میلیون گذشته است. با توجه به چنین آماری می‌توان گفت که این سرویس از میزان کاربران Snapchat پیشی گرفته است.
این آمار در حالی که منتشر شده است که Instagram Stories در سال گذشته هنوز ارائه نشده بود. طبق گزارش منتشر شده از سوی Instagram، یک‌سوم این کاربران را کسب‌وکارها تشکیل می‌دهند و یک میلیون از آن‌ها تلیغ‌دهندگان می‌باشد. این نشان می‌دهد که Stories در بین طرح‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی جای خود را باز کرده است.
Instagram در آگوست ۲۰۱۶ قابلیت Stories را به سرویس خود افزود که از طریق آن کاربران می‌توانند پست‌هایی با محدودیت ۲۴ ساعته برای به‌ اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای خود در بین کاربران استفاده نمایند. Stories تا ژانویه‌ی سال میلادی جاری در حدود ۱۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه داشته است.
بنابر نظر کارشناسان‌، میزان رشد Stories به دلیل سرعت رشد سرویس Instagram بوده که هم‌اکنون به ۷۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان رسیده است.
این در حالی است که میزان کاربران فعال روزانه‌ی Snap به مقدار ۱۶۶ میلیون می‌باشد. ارزش سهام Snap نیز پس از اعلام این خبر از سوی Instagram با کاهشی ۳ درصدی مواجه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه