موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش Venture Beat، با استناد به منابع خبری، اولین موج اخراج متخصصین و کارکنان این شرکت، در منابع انسانی آغاز شده است.
اپل برای اولین بار در دوران فعالیت خود، با کاهش فروش مواجه شد.امروز قرار است اپل گزارش مالی سه ماهه دوم را منتشر کند. گزارش ها حاکی از آن است که طی 13 سال اخیر اپل برای اولین بار با بیشترین کاهش فروش یعنی 10 درصد مواجه شده است.
در آمد اپل در سال گذشته معادل 58 میلیارد دلار برآورد شده بود و کارشناسان این میزان را برای سال جاری مبلغ 52 میلیارد دلار اعلام کرده اند. انتظار می رود هر سهم اپل از 2.33 به 1.99 دلار کاهش یابد.
این کمپانی به طور رسمی در مورد تعدیل نیرو بیانه ای صادر نکرده و حتی اظهار نظری هم راجع به این مسئله ندارد اما به گزارش منابع آگاه کوپرتینو برای کاهش نیرو تصمیمی جدی دارد.
شاید اپل در حال تغییر روند استخدام وبکارگیری نیروهای متخصص مورد نیاز خود است. علاوه بر این کوپرتینو قصد دارد روند پرداختی و پاداش های کارمندان را در واحد منابع انسانی را تغییر دهد. در گذشته کارمندان با سابقه 40 درصد بیشتر از کارمندان جدید حقوق می گرفتند اما قرار است این میزان به 10 تا 15 درصد کاهش یابد، همچنین پاداش برخی از کارشناسان نیزحذف خواهد شد.

برچسب هاiPhoneAppleCompany
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟