ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۶ تير

اپراتور اول تلفن همراه تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت ایام حج تمتع را اعلام کرد و از ارائه سیم‌کارت رایگان ویژه حجاج خبر داد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرا رسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می‌توانند با همراه داشتن سیم‌کارت اپراتور اول از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیم‌کارت و پرداخت هزینه ارزی استفاده کنند.
همراه اول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «یکی از مزیت‌های استفاده از سرویس رومینگ نرخ مناسب در مقایسه با سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است؛ علاوه بر این، همراه اول برای زائران حج تمتع سیم‌کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج در نظر گرفته است.
زائران می‌توانند از طریق دفاتر زیارتی یا مراجعه به دفاتر و مراکز خدماتی منتخب همراه اول نسبت به دریافت سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج اقدام کنند.
در این کمپین مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک‌های ارسالی رومینگ شامل تخفیف شده که بر اساس آن، تعرفه تماس با ایران هر دقیقه ۳۶۰۰ تومان، دریافت تماس از ایران هر دقیقه ۲۴۰۰ تومان، تماس با عربستان هر دقیقه دو هزار تومان، ارسال پیامک، هزار تومان و اینترنت مصرف آزاد هر مگابایت ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
مشترکان می‌توانند از طریق ارسال کد ۹۶۶ یا نام «عربستان» یا «SAUDIARABIA» به سرشماره ۸۰۷۰ یا مراجعه به پرتال همراه اول، از تعرفه مکالمه و پیامک و دیتا ویژه حج تمتع سال ۹۸ مطلع شوند.
همراه اول تأکید کرده بسته‌های اینترنتی داخلی (فعال شده در ایران) در کشور عربستان قابل استفاده نیست و هزینه به صورت تعرفه آزاد محاسبه می‌شود؛ بنابراین زائران برای مدیریت و کاهش هزینه رومینگ لازم است گزینه دانلود و بروزرسانی برنامه‌ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج کنند.
زائرانی هم که علاقه‌مند به استفاده از اینترنت گوشی هستند، می‌توانند برای خرید بسته‌های اینترنت رومینگ ویژه ایام حج با استفاده از کد دستوری، برنامه «همراه من» یا فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام کنند؛ این بسته‌ها تنها در عربستان و از طریق اپراتور Zain قابل استفاده است.
اپراتور اول تلفن همراه پیشنهاد کرده مشترکان پیش از سفر، نسبت به شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری یا افزایش ودیعه سیم‌کارت‌های دائمی خود اقدام کنند تا در طول سفر با مشکلی در برقراری ارتباط مواجه نشوند.
دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است و روشن کردن گوشی هزینه‌ای برای آنان در پی نخواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه