موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

بر اساس اسناد داخلی شرکت Apple، سازنده دستورالعمل جدیدی را به واحدهای خدمات مجاز خود برای جایگزینی گوشی‌های هوشمند iPhone 6 Plus با iPhone 6s Plus تا پایان ماه مارس سال جاری ابلاغ کرده است. نشریه‌ی MacRumors با استفاده از چندین منبع مستقل و موثق که خواسته‌اند ناشناس بمانند، صحت اخبار منتشر شده را تایید کرده است.
البته Apple مشخص نمی‌کند که کدام مدل iPhone 6 Plus واجد شرایط برای جایگزینی است، همچنین مؤلفه‌هایی را که برای قابل تعویض بودن گوشی در نظر دارد اعلام نکرده است، اما به‌ احتمال‌ زیاد یکی از شرایط تعویض این محصول در رابطه با باتری معیوب iPhone 6 Plus خواهد بود.
در اسناد داخلی قبلی که از همین منبع منتشر شده بود آمده است، محصول iPhone 6s Plus دیگر تولید نخواهد شد اما با انتشار این خبر احتمالاً این کمپانی مجدداً خط تولید را راه‌اندازی خواهد کرد و به نظر می‌رسد برای تولید و تعویض محصول جدید اندکی زمان لازم باشد.
ممکن است برخی از کاربران به دلیل اشکالات متعدد در گوشی‌های خود مایل به انتظار تا ماه مارس و آوریل برای دریافت گوشی جدید نباشد و گوشی‌های جدیدی را خریداری نمایند. این تصمیم کاربران به مسئولان اپل برای کاهش تولید محصول جایگزین کمک خواهد کرد. شاید یکی از دلایل تأخیر در جایگزینی نیز کاهش تعداد متقاضیان باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه