نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲ شهريور

اپل چندین مهلت زمانی را برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های Windows 8 و Windows Phone 8 اعلام کرد. مایکروسافت برنامه‌ی زمانی زیر را در اختیار توسعه‌دهندگان اپ‌های ویندوزی قرار داده است:
    • ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ – توقف قبول درخواست‌های اپلیکیشن‌های جدید با Windows Phone 8.x یا قبل‌تر یا بسته‌های Windows 8/8.1 (APPX یا XAP). این زمان‌بندی برنامه‌های موجود با بسته‌هایی که Windows Phone 8.x و قبل از آن یا Windows 8/8.1 را هدف قرار داده‌اند، تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و توسعه‌دهندگان می‌توانند عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها را تا زمان تعیین مهلتی دیگر ادامه دهند.
    • ۱ جولای ۲۰۱۹ – مایکروسافت توزیع به‌روزرسانی‌های اپ با Windows Phone 8.x یا قبل از آن را متوقف می‌کند. توسعه‌دهندگان همچنان قادر به انتشار به‌روزرسانی برای تمامی برنامه‌ها هستند، اما این به‌روزرسانی‌ها تنها برای دستگاه‌های Windows 10 در دسترس خواهند بود.
    • ۱ جولای ۲۰۲۳ – مایکروسافت جلوی توزیع به‌روزرسانی‌های اپ برای دستگاه‌های Windows 8/8.1 را می‌گیرد. توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌روزرسانی‌ها برای تمامی برنامه‌ها (از جمله برنامه‌هایی با بسته‌های ویندوزی 8/8.1) را منتشر کنند، اما به‌روزرسانی‌هایی برای دستگاه‌های ویندوز 10 در دسترس قرار می‌گیرند.
مایکروسافت توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند برنامه‌هایشان را با پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) تطبیق دهند. UWP به توسعه‌دهندگان اجازه‌ی ساخت اپ مستقلی را می‌دهد که مبتنی بر دستگاه یا اندازه‌ی نمایشگر کاربر تغییر می‌کند. در این جا یک اپ به تنهایی توانایی اجرا شدن بر روی کامپیوتر ویندوز 10، لپ‌تاپ ویندوز 10، گوشی هوشمند با ویندوز 10 موبایل، کنسول Xbox One، و هدست HoloLens را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه