اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ دي

یوتیوب به منظور ساده کردن جابجا شدن بین ویدئوها، اپ موبایلش را به‌روزرسانی می‌کند. این شرکت اعلام کرد این ویژگی که هفته‌ی جاری راه‌اندازی می‌شود یک حالت کشویی افقی جدید است که به کاربر اجازه‌ی حرکت به جلو و عقب در ویدئوهایی را می‌دهد که در حال تماشای آن‌ها است. حرکت جارویی به جلو فرد را به ویدئوی توصیه شده‌ی بعدی می‌برد، در حالیکه حرکت جارویی رو به عقب، کاربران را به آخرین ویدئوی تماشا شده. یوتوب می‌گوید، علاوه بر این‌ها پخش ویدئو از جایی که قطع شده هم امکان‌پذیر می‌شود.
این تغییر به کاربران کنترل بیشتری را برای پخش ویدئوها بر روی موبایل می‌دهد، در حال حاضر پلتفرم موبایل ۷۰ درصد از بازدید یوتوب را شامل می‌شود.
این تنها اصلاح یوتوب برای کاربرانش در ماه‌های اخیر نیست. این شرکت سال قبل هم ویژگی‌های دیگری را با هدف کاربران موبایل به برنامه‌ی خود افزود، از جمله‌ی آن‌ها ایجاد قابلیت انتشار محتوایی چون Stories، کنترل‌های زمان نمایشگر، حالت تاریک، پخش خودکار ویدئوها بر روی صفحه‌ی اصلی برنامه‌ی موبایل هستند.
این شرکت در سال ۲۰۱۷، همچنین به‌اشتراک‌گذاری ویدئوها و پیام‌رسانی را به اپ خود اضافه کرد، و کار خود را برای پشتیبانی بهتر از فرمت‌های ویدئویی مختلف در هنگام مشاهده در این اپ آغاز کرد.
ویژگی جدید یوتوب در هفته‌ی جاری، ابتدا برای کاربران iOS راه‌اندازی می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه