پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ اسفند

به منظور تزریق اثری مثبت و ناگهانی در این پلتفرم، گوگل تلاش کرد تا سیستم‌عاملش را به نام Wear OS تغییر دهد، این بخشی از تلاش بزرگ این شرکت برای ورود به فضای پوشیدنی‌ها گسترده‌تری است. این خبر در Baselworld منتشر شده، بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت ساعت که هفته‌ی آینده در باسل برگزار می‌شود. احتمالا تعدادی از ساعت‌های جدید که با این سیستم‌عامل گوگل اجرا می‌شوند و همراه با نشان‌های جدید هستند، آغاز به کارشان از این نمایشگاه خواهد بود.
Dennis Traper از گوگل به دلایل این تغییر در پست وبلاگش اشاره می‌کند و می‌گوید که یکی از سه کاربر جدید Android Wear دارای یک آیفون است. حذف کلمه‌ی Android، می‌تواند به روشن شدن هرگونه سردرگمی در این زمینه که این سیستم‌عامل و ساعت‌ها با پلتفرم های رقیب می‌توانند هماهنگ شوند، کمک می‌کند.
تمایل به تغییر توسط Greg McKelvey از Fossil بازگو شد، وی گفت برخی از مشتریان ساعت‌های هوشمند ما از کاربران iOS هستند. بنابراین این تغییر احتمالا بتواند اطمینان را حاصل کند که Wear OS یک پلتفرم مستقل و گسترده است. با این حال، نام جدید ممکن است به اندازه‌ی کافی برای گوگل و شرکای بیشمارش برای پس گرفتن سهم بازار ساعت‌های هوشمند از اپل کافی نباشد. در سپتامبر سال گذشته، تعداد خرید ساعت اپل 33 میلیون در مقابل 10 میلیون ساعت گوگل بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه