اپلیکیشن
رضا رزمی۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب در میان کاربران دنیای مجازی است که در آن کاربران عکس‌های خود را برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این شبکه اجتماعی اخیرا تغییرات زیادی را در اپلیکیشن خود اعمال کرده است که می‌توان به از بین بردن محدودیت مربعی بودن عکس‌ها برای آپلود در این اپلیکیشن اشاره کرد. اینستاگرام  پس از این تغییر، خبر از تغییرات در دایرکت داده است.
دایرکت قسمت پیام‌رسان خصوصی اپلیکیشن اینستاگرام است که به وسیله آن کاربران امکان ارسال عکس به همراه پیام‌های متنی به صورت خصوصی را برای هم دارند. اکنون در به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرام، ما شاهد تغییرات جدید در این قسمت هستیم. اینستاگرام در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، محدودیت دایرکت را از بین برده است. شما اکنون می‌توانید محتوا (عکس) را از فید شخصی ارسال کنید، برای مثال اگر می‌خواهید دوست شما عکسی را ببیند، آن را در قسمت کامنت عکس منشن می‌کنید. حال می‌توانید تصویر را مستقیما و به طور خصوصی برای او ارسال کنید.
در این به‌روزرسانی جدید، شما امکان ارسال موقعیت مکانی، صفحات هشتگ و پروفایل‌ها را از طریق فید خود به صورت خصوصی با دوستان خود دارید. در ادامه اعمال قابلیت‌های جدید در دایرکت، می‌توان به استفاده از emoji اشاره کرد، شما می‌توانید همراه با عکس، شکلک‌های مختلفی را هم برای دوستان خود ارسال کنید.
اینستاگرام سعی کرده است در این به‌روزرسانی خود با شکستن برخی محدودیت‌های دایرکت توجه کاربران را به این بخش جلب کند، چرا که تنها ۸۵ میلیون از بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام از این سرویس استفاده می‌کنند.
اپلیکیشن اینستاگرام خود را از طریق اپل‌استور و گوگل‌پلی به‌روزرسانی کنید.

برچسب هاInstagramiOSAppAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WhatsApp از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کرد