ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ شهريور

به گزارش بازرگانی مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، محمدعلی یوسفی‌زاده مدیرعامل آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به روند چرخه‌ی اقتصاد در دنیا، ادغام شرکت‌های موفق به جهت هم افزایی و استفاده از دانش، تکنولوژی تجربه و منابع مالی با هدف ارتقای کمی و کیفیت خدمات، چندین سال است که به‌ صورت گسترده در تمامی صنایع مادر و زیربنایی آغاز شده و با موفقیت در حال ادامه است.
وی افزود: موفقیت‌های به‌ دست آمده در این زمینه، مدیون و مرهون تلاش مدیران سازمان‌ها، هوشمندی و آینده‌نگری شرکت‌ها، چشم‌پوشی از منافع انفرادی و تلاش در جهت دستیابی به ارزش افزوده مشارکتی و همچنین برخورداری از پشتوانه و منابع مالی غنی، قابل اطمینان و قانونی است.
مدیرعامل آسیاتک ادامه داد: با توجه به پتانسیل پروانه‌ی شرکت آسیاتک به‌ عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و چشم‌انداز این شرکت در جهت تبدیل شدن به مطلوب‌ترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و همچنین فرصت‌های ادغام و تملیکی که در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ وجود آمده، همکاری با مجموعه‌ی بانکی می‌تواند در سرعت بخشیدن به روند توسعه اثرگزار باشد.
یوسفی‌زاده ادامه داد: در تفاهم‌نامه میان بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک زمینه‌های همکاری بسیار زیادی مورد بحث و بررسی و تفاهم قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به تامین سرمایه، مشاوره‌ی ادغام و تملیک، نقل و انتقالات سهام، تامین مالی، معاملات اوراق بهادار و بازارگردانی به عنوان برترین موارد یاد کرد.
وی اضافه کرد: بی‌شک آسیاتک و بانک خاورمیانه از بازی گردانان جوان و توانای صنعت ICT و بانکداری به‌ شمار می‌آیند و این همکاری میان دو مجموعه‌ی مقتدر در حوزه‌ی فعالیت خود، می‌تواند ضمن بروز چشم‌اندازهای روشنی در زمینه‌ی ادغام شرکت‌های فعال، پویا و صاحب دانش و تکنولوژی و تولد ابرشرکت‌های ارتباطی در کشور، آینده‌ی روشن‌تری را در حوزه‌ی تکنولوژی‌های ارتباطی رقم بزند.
مدیرعامل آسیاتک در پایان اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه باعث تسریع و تصریح در روند جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد هم‌افزایی در صنعت شده و تجمیع دانش تخصصی با حمایت‌های مالی هوشمندانه‌ی بانکی، باعث رشد این صنعت و البته شرکت آسیاتک شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه