کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

Nest به عنوان سازنده‌ی ترموستات‌های هوشمند و دیگر محصولات خانگی متصل معروف است. اما خرید سال گذشته‌ی گوگل، شرکت مادر تخصصی Nest، استارتاپ Senosis Health، مستقر در سیاتل را خرید که فعالیت اصلی آن تمرکز بر سیستم‌های نظارت سلامت مبتنی بر گوشی هوشمند است، به طور خیلی تصادفی یک نکته‌ی بسیار محرمانه از Nest را برای ورود به حوزه‌ای جدید فاش کرد: دنیای محصولات و خدمات سلامت دیجیتال.
موسس سابق Senosis نوشت "ظاهرا Nest بسیار پنهان کاراتر از گوگل و آلفابت است. به نظر می‌رسد آن‌ها نسبت به این وضعیت بسیار حساس هستند، چراکه نمی‌خواهند تا زمانیکه آماده‌ی انتشار عمومی شوند، مردم در مورد ورود آن‌ها از خط جدیدی از کسب و کار و محصولات سلامت دیجیتال آگاه شوند." 
تبادلات تازه کشف شده‌ی زیادی بین نمایندگان گوگل، دانشگاه واشنگتن، و Senosis وجود دارد. اما اسنادی که به طور واضح نشان دهند Nest خریدار Senosis بوده، وجود ندارد. Nest همچنین سخت تلاش کرده مشارکت در این خرید را پنهان کند، و از برخی افراد خواسته نامی از این شرکت نبرند و دانشگاه را هم از انتشار معامله منع کرده. این موضوع به رغم این حقیقت که علاقه‌ی Nest در دسته‌بندی محصولات مراقبت بهداشتی تاکنون جدی نشد، آن قدرها هم یک راز نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه