تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

سایر ویژگی های X Power تقریبا معمولی هستند.
اگر نگرانی اصلی شما در زمان استفاده از آیفون عمر باتری آن می باشد، و نگران هیچ چیز دیگری نیستید، دستگاه جدید LG X Power در Boost Mobile با قیمت 150 دلار موجود می باشد، و از یک باتری تاثیرگذار 4100 mAh برخوردار است. تمام ویژگی های دیگر در مورد این گوشی جدید تقریبا بی استفاده هستند. این دستگاه 5.3 اینچی تنها دارای وضوح تصویر HD می باشد و به نوعی به اجرای اندروید 6.0 Marshmallow تاریخ گذشته می پردازد و دارای یک دوربین جلوی ضعیف تر 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 5 مگاپیکسلی است. ما معتقدیم که این قیمت تنها به توجیه ویژگی ها می پردازد، اما تلفن های بهتری نیز با در نظر گرفتن پولی که برای آن پرداخت می کنید وجود دارند.
علی رغم ویژگی های ناامیدکننده، X Power هنوز دارای بزرگترین باتری در این دامنه ی قیمتی محسوب می شود. این باتری از یک پردازشگر هشت هسته ای MediaTek استفاده می کند که سازنده ی تراشه ی آن گفته است که از قابلیت های پیشرفته ی ذخیره ی انرژی در دستگاه به منظور گسترش عمر باتری برخوردار است. بنابراین استقامت باتری آن به تنهایی می تواند دلیلی برای در نظر گرفتن X Power باشد.
این همچنین اولین باری است که یک تلفن به MediaTek Qualcomm رقیب خود مجهز شده است که به وسیله ی اپراتور CDMA عرضه شده است. (X Power در چند هفته ی آینده با سرعت هر چه تمام تر موجود خواهد بود). T_Mobile نیز پیش از این به فروش دستگاه های مجهز شده به MediaTek پرداخته است. قیمت پایین X Power به احتمال زیاد نتیجه ی استفاده از تراشه های کم هزینه تر MediaTrek می باشد ( در مقایسه با گزینه های موجود در مورد Qualcomm) و دست ما باید به یکی از آن ها برسد تا ببینیم که برای یک روز و با استفاده ی چندکاره از آن، برای چه مدت زمانی دوام می آورد. در همین زمان، مشتریان Boost که واقعا به دنبال یک تلفن هوشمند با عمر طولانی هستند، بهتر است Power را در نظر بگیرند.

برچسب هاLGBatteryPhone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این آنتن جدید شگفت انگیز میتواند عمر باتری گوشی شما را طولانی کند اما کسی از آن استفاده نمی کند