موبایل و تبلت
دنیا شکوهی۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد

ما بعد از اینکه رییس کمپانی مادر، لنوو، در حین کنفرانس تکنولوژی در پکن این مساله را فاش ساخت، میتوانیم شاهد موجی از دستگاههای جدید باشیم.
یانگ یونکینگ در مصاحبه با تلرگراف، گفت: "ما در حال ساخت مدلهای زیادی تحت برند موتو هستیم، پس احتمالا در تابستان شاهد ارائه محصولات هیجان انگیزی شامل تلفن و ساعت خواهید بود." این اولین محصولات موتو خواهد بود از زمانی که لنوو سکان را بدست گرفته بود.
از آنجاییکه او جزییات دقیق را نخواهد گفت، ما امیدواریم که رسیدن موتو 360 2 را ببینیم، از آنجاییکه این ساعت در حال ارتقاست. به خصوص الان که یک ساعت اپل به بازار آمده و سومین ساعت اندروید خود LG را با ساعت Urbane، تکرار کرده است.
تلفن هوشمند، ما امسال، تلفن جدید Moto E را دیده ایم که درها را به سوی ارائه تلفن های Moto G، Moto X باز کرده است.

فقط اندروید

با رسیدن ویندوز 10 در 29 ام جولای، و در نظر گرفتن تجربیات گسترده لنوو در بازار کامپیوتر، دلیل خوبی برای کمپانی است تا موبایل هایی با سیستم عامل مایکروسافت ارائه دهد.
به گفته رهبر فروش جهانی موتورولا، کالین گیلز،" هیچ برنامه ای برای ارائه سیستم عامل دیگری غیر از اندروید وجود ندارد." به این ترتیب این مساله به زودی اتفاق نخواهد افتاد.
"یکی از تفاوتهای ما تجربه اندروید خالص است، و ما عمیقا به آن افتخار میکنیم. زیرا به اعتقاد ما ، اندروید تجربه سخت افزار بهتری و همچنین به روز رسانی های سریعتر، به کاربران ارائه میدهد."
ما با لنوو برای اطلاعات بیشتر تماس گرفته ایم، و به محضی که خبری دریافت کردیم این مقاله را به روز رسانی میکنیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در صورت بی دقتی، موتورولا Moto G نسل سوم در برابر آب مقاومت نخواهد کرد