موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

کاربران Huawei و اپل ممکن است جنبه های مشابهی را در میان این مجموعه از تلفن ها پیدا کنند.
تولید کننده ی تلفن های چینی Gionee از تلفن جدید خود در قالب تلفن های M6 و M6 Plus پرده برداری کرده است و ممکن است تلفن های هوشمند دیگری را نیز در ذهن داشته باشد. هر دو مدل این تلفن جدید از ویژگی های متفاوتی برخوردارند تا خود را در میان سیل عظیم تلفن های دیگر نشان دهند که گفته می شود از یک تراشه ی مخصوص رمزگذاری شده نیز برخوردار است.
اما از آن جایی که یکی از اهداف آن ها، ارائه ی امکان رمزگذاری و ایجاد امنیت برای کاربران است، همچنین توانسته است در داشتن شباهت هایی با طراحی Huawei و اپل در زمینه ی سخت افزاری موفق باشد. حتی با یک نگاه گذرا به تلفن ها، ناخودآگاه به یاد تلفن های Huawei می افتیم، اما از طرف دیگر این تلفن نسبتا شیک به نظر می رسد. البته منظور ما ظاهر آن نیست، بلکه موضوع اصلی عملکرد آن است، با داشتن Gionee امکان به دام افتادن شما در زمینه ی امنیت و حریم خصوصی در مقایسه با رقبای آن وجود ندارد. به عنوان مثال، امیدواریم که مسائل امنیتی که در حیطه ی صفحه ی قفل آیفون وجود دارد، و اگر کسی بتواند از آن عبور کند، می تواند به راحتی به سایر اطلاعات تلفن دست پیدا کند را نیز در بر بگیرد.
این گوشی از یک تراشه به منظور رمزگذاری داده ها ، یک باتری بزرگ که امکان انجام تماس تا 55 ساعت و 794 ساعت حالت آماده به کار را به شما ارائه می دهد، برخوردار است. جالب تر از همه، شما می توانید از این تلفن برای شارژ کردن سایر محصولات برقی نیز استفاده کنید. این باتری عظیم، و رویکردهای جایگزین آن برای ایجاد امنیت سبب شده است که محصولات Gionee منحصر به فرد باشند، اما اگر شما دوست دارید تا آن را امتحان کنید باید حدود 404 دلار برای Gionee M6 و 449 دلار برای Gionee M6 Plus هزینه کنید.حتی صفحه ی رسمی بازاریابی این تلفن نیز شبیه به صفحه ی اپل است.

برچسب هاM6HuaweiM6 Plus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مدیر هواوی می گوید شرکت در حال ساخت نکسوزی دیگر است